Skol-time.

Nu ska jag strax bege mig till bussen. kort dag idag, slutar vid lunch så jag försöker få in min lillasyster till ystad och gå en sväng med mig..

mamma o lisa har tydligen köpt present till mig REDAN, och något till babyn. Tihi :)

Just nu är jag ganska säker på att jag kommer vilja veta vad det är för en filur som ligger i magen, Vi kommer inte kunna hålla oss när vi väl är där. Men vi ska verkligen försöka hålla det för oss själva så länge det är möjligt för mig att knipa igen och inte mamma övertalar mig, hon är bra på det vet ni =P

Imorgon blir det mat i malmö med lite av jonathan syskon med flera. mysigt.. Lördag vet jag inte riktgit hur den ser ut men på söndag ska vi kolla på bebissaker. wooohoo... längtar jag eller vaaad :P

Kommentarer
Postat av: katarina

Klart du ska berätta för lilla mamma vad det är för en liten filur i magen. Då kan hon ju köpa massor av kläder i rätt färg. :-)

2009-03-05 @ 08:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0