Sliter av mig håret!!

Ja det gör jag snart!!!

Har tagit mig in till skolan en timme tidigare. Har suttit med min artikel i 40 minuter och skrivit. Dum i huvudet som jag är (eller kanske gravidtankspridd?) så glömmer jag ju GIVETVIS att spara. så när jag väl ska göra det så loggas jag ut?? Av ingen som helst jävla anledning.. det jag har skrivit in har jag ingen annan stans. och det går inte att hitta det igen.. Jag blir GAAAAELN!!! känner mig lite halvt psyko just nu och på gränsen att bara storböla och be om ett mirakel att det ska komma tillbaka. Detta får i inte hända! Jag har inte tid med detta ju!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad tycker du om den nya designen :D?

vi kan byta nått om du vill ;)

2009-03-02 @ 11:37:00
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/
Postat av: jenneliie

Stackare! Samma sak hände mig förra veckan. Lider med dig!

2009-03-02 @ 20:39:10
URL: http://jenneliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0