Söndag.

Helgen har gått fort. alldeles för fort.
Det var underbart att träffa Jonathan igen i fredags. Det märktes att det var nyttigt att vara ifrån varandra lite för fy tusan vad det va mysigt i fredags att få träffas igen =D

Nu har jag gått mer än halvvägs!! Eller i álla fall 1 dag :) är alltså i vecka 21 nu. ara 19 veckor kvar:)

Jag åkte hem om för att byta om och fixa till imorgon. får se om jag ska ta mig till jonathan igen eller om han tar sig hit, det SUGER att inte ha bil!! Allt blir så jäkla omständigt. eller ja, mest för mig för jonathan kan ju alltid köra motorcykel.

Känner inte att jag har något vettigt att skriva diag direkt.. eller jo..
Jag har kännt mig så otroligt pressad nu för jag ska som tididgare nämnt hålla nationella sv B tal imorgon om engagemang o påverkan. men jag har inte haft en susning om vad jag skulle säga. Men imorse vaknade jag klockan 7 och då typ "kom det till mig" så jag skrev ner hela tale imorse.

Det handlar om KICKAN, om baby brianna som jag skrev om för inte så länge sedan och en bild på 5 män typ, jesus, dalilama, bob marley, blabla.. blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0