Söndag.. 19+1

Nu har jag samlat ihopa mig och slutat gråta.. Jag har verkligen stora problem med mina hormoner och det är faktiskt jätte jobbigt att behöva tänka på att man inte behöver bli så upprörd. Jag gråter nästan varje dag över små skit saker. Igår spillde jag lite på min Bh precis innan vi skulle iväg, hade bara en eftersom att jag var hos Jonathan och jag bara grät o grät o just i den studen var livet hopplöst för jag hade spillt på en BH..

Jag kommer inte få träffa min Älskade förrän på Fredag igen, Det är det längsta vi någonsin har varit ifrån varandra i hela vårt förhållande. inte ens i början var vi ifrånarandra så länge och nu har jag sovit med honom vid min sida ALLA nätter i snart 1,5 år..

Han körde mig hem idag och så fort vi satte oss i bilen började jag gråta för jag visste att jag snart inte skulle få va med honom mer, satt sen och höll mig hela vägen hem men när vi skulle säga hej då började jag gråta igen. Ringde till mamma och berättade hur jobbigt det var.. Ja det är inte lätt!

Inget bloggande under helgen alltså för att jag ville ha alla sekunder med min man så klart!

Igår åkte vi till jonathans syster o hennes man.. männen banka i garaget så vi gick en runda ner till stranden. skitkallt! sedan bjöd dem på taco och efterätt.!! MUMS! mysigt..

Idag är jag helt alone hemma. Får själv fixa mat alltså men det enda jag är sugen på är guaccamole (stavas?) och taco chips. får se om jag orkar handla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0