Vad tänkte jag på?

Ja vad i hela helsike tänkte jag på egentligen????????
Jag talar givetvis om min utbildning.. Jag har gått tre år på en utbildnings förberedande linje som ska göra att man får goda förutsättningar att läsa vidare till vad man vill efteråt. men det är det sista jag vill, och ville.. Kunde inte någon ha knackat mig på huvudet och frågat vad fan JAG skulle göra på naturvetenskaps programmet?
Jag ville bevisa att jag inte var korkad och klarade av en naturlinje, men med det bevisade jag bara ännu tydligare hur korkad jag är.. Man ska inte se det som ett misstag för att allt man lär sig är bra. men dessa tre åren kännas banne mig som ren jävla slöseri med mitt liv.. Jag blir arg på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg inte så, det har varit tre roliga år.

Men jag förstår hur du tänker!

2009-03-23 @ 20:19:12
Postat av: Em

Jag kanner ocksa sa ibland, sjalv gick jag

Samhall/musik. Men nar man tanker efter spelar

det ju egentligen inte sa stor roll vilket program

man gar, yrkesforberedande eller ej, i dumma

Sverige kraver dom ju minst 2 ars erfarenhet av

frukt & gront, fullstandiga gymnasiebetyg & korkort

for att fa jobba med att packa upp applen pa ICA.



Suck. Saknar inte det. Ar sa mycket battre har!

Fast nu ska jag ju flytta tillbaka. What am I

doing? Haha :)

2009-03-24 @ 19:05:45
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0