Vårmorgon.

Jag vaknade som ett solsken, pigg o glad, lite molnigt men vårdoften och fåglarna påminde mig om att det är vårkänsla ute. Steg upp för att i lugn och ro fixa o trixa med allt möjligt och sitta här en stund (börjar kl 10)
Skulle precis skriva mitt glädjande morgon inlägg men i stället blev det det föregående.. Nu känner jag mig istället bitter och arg och börjar fundera över vem man litar på egentligen.. (Jag syftar på barnpassning i framtiden, och då menar jag givetvis inte att jag har planerat att lämna bort mitt barn så ofta jag kan, MEN alla vet ju att någon gång dyker det upp något där man kanske blir i behov av någon som passar ens barn en stund)  Det jag försöker komma till är att man skall vara otroligt försiktig med vem man lämnar sitt barn till..

Släkt endast kommer det vara för min del!!!

Nu är Bebis i magen vaken :) känner små puttar emellanåt.. ♥


Vår lill* skrutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0