vilket klydd.

Ja vilken tid det tog att komma in här på bloggen idag. Jag sitter just nu och försöker skriva ihop en artikel till skoltidningen. Ganska segt går det faktiskt... Ska även iväg och foto någon staty eller liknande(?) nu på morgonen. Och så har jag ju egentligen svenska uppgift till idag. Denna veckan kommer ta kål på mig!! Och det är ju itne meningen att man ska stressa för bebisens skull? Jag har i alla fall två arbeten som ska vara klara till på onsdag. och sen prov på fran, am och svenska revolutionen på fredag. OCH uppgifter i båda miljökunskap och miljöpolitik... men det vill ju inte ni höra mig klaga om :)

Igår kom ÄNTLIGEN det lilla kusinbarnet :) Har fått en bild skickad på den lilla sötnosen :)
Men besöksförbudet (går kräksjuka) gäller ju fortfarande så vi får helt enkelt hälsa på när dem har kommit hem och kommit till ro :) Lääääängtaaar!

Nej får väl återgå till mitt då.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0