Wiiih!! =D

Oj vilken super dag! Nu blev jag genast gladare! Jag kommer svara på alla kommentarer ikväll :)! så fort jag kommer hem! Blev många fler än jag trodde :)

Dessutom gick jag in och möttes av massa lyckoönskningar och fina mail av vänner som bekanta som nyss fått reda på att Vi väntar barn! =)

Förövrigt känner jag mig fullkomligt handikappad idag!!!
Jag har glömt mobil, plånbok och kalender!! Haha hur lyckas man?

Så hur jag ska ta mig hem idag vet jag EJ!

Mina föräldrar ska kolla på lägenhet kvart i 4, jag slutar kvart över 4. Kan inte få tag på dem och dem kan inte ringa o hämta upp mig när dem har kollat färdigt.. Jag kan inte heller ta bussen hem för jag varken har pengar eller plånbok som sagt. What to do :P??

Aja, idag är en fullspeckad 8-16 dag. Det var läänge sedan jag hade det. Får se om jag kommer orka det :S.. Har nämnligen lite problem med magen :P hehe

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0