Bebis.

Statistiken bara sjunker o sjunker. Idag är den nere på 30 unika. haha. Men all cred till er som fortfarande hänger kvar! I will be back:D!

Just nu är huset tomt och vi har "mellan landat" hos mormor. jag känner mig ganska bostadslös om jag ska vara ärlig :p i 3 veckor till kommer "Vi" bo här, det är i o f s ett stort hus o mormor är itne hemma så det är inte då farligt. Men ändå jobbigt att inte känna att man har något hem ett tag :P Men jag får väl bosätta mig hemma hos Jonathan sålänge o jag känner för det. vill bara ha lägenheten klar nu.

Idag fick vi hem internet här så det äntligen kommer igång, så nu är vi tre stycken som får slåss om tiden på internet.

Magen växer o växer o naveln börjar tryckas utåt. nu är det inte längra små puffar så en söt liten "hand/fot" putar ut utan nu är det riktiga slag så hela magen förflyttar sig några centimeter åt sidan. har fått svårt med sömn, är svintrött om dagarna, o har halsbränna o börjar få ont i ryggen.

Idag var jag o hälsa på Jane, har saknar flickorna så, dem har ju blivit så stora. redan 5 o 3 år nästan. Tiden går fort. Fick ju även möta det nyaste tillskottet. Och OM jag blev salig och nu längtar jag snart ihjäl mig efter min egna lilla bebis. Vill såklart att du ska stanna kvar o gro dig stor o fin i magen. Men vill att tiden ska gå så du kommer ut till världen o möter mamma o pappa .. Oooh! älskade unge!

folk får tycka o tro vad dem vill. Det bekymrar mig inte för detta är vårt liv som vi har valt tillsammans. MEN jag kan ju inte neka att det känns jobbigt ibland att komma in i ett klassrum med alla ögonen stirrandes på en. Suck..

Kommentarer
Postat av: annalinnea. underbarochvacker

messa mig, så går jag ut o möter dig :)

2009-05-05 @ 18:16:49
URL: http://underbarochvacker,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0