Bilder.


Titta vilken fin bola jag fick av Jonathans syskon i helgen :)


Bild tagen nyss. 26 + 2


Är så tacksam för att jag har sluppit undan bristningar, Men ännu är det långt kvar och mycket kan hända men jag ska verkligen försöka bli bättre på att ta hand om mig själv. skärpa mig med järntabletterna och börja smörja in magen. smörjer redan in brösten.

Nu slänger jag i mig en macka sedan ska jag fixa mig och åka in till Ystad o möta upp älsklingen. vi ska in till Malmö o köpa lite mer inredning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

häärlig mage du fått :D

2009-05-11 @ 22:33:42
Postat av: Martina

Vad vacker du är :)

2009-05-12 @ 08:39:03
Postat av: josefine

Fina magbilder, jättesöt :)

2009-05-13 @ 18:15:18
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0