BRISTNINGAR!

Igår upptäckte jag mina första två sträck på magen!! jag tänkte fota dem o visa er men dem syns inte på foto/bild. SÅ dem är inte så stora utan ser mest ut som två små små röda streck, MEN!! detta är bara början, hur kommer jag se ut sen då? Tänk så exploderar hela magen typ en timme innan födseln, det kan den ju göra. jag hade blivit såååå ledsen om jag hade lyckats behålla en sån "fin" mage under hela graviditeten sen så bara PANG 10 min innan ungen kommer ut. Oooh =p Aja, inte mkt att göra, mer än att jag smörjer som en tok nu!

Igår när Jonathan bar in det vi handlat från bilen (vilket var: spegel o vaskkomod till badrum, klinker till hallen o smått o gott skit som behövs till det) Så låg jag i sängen o beskådade min bebis leva runder o snurra o pekade med fötter o händer ÖVERALLT. När Jonathan kom tillbaka sa jag "Visa nu pappa vilka duktiga konster du kan! det blev helt stilla! inte en fena rörde sig. Vi låg o vänta o puffade o pratade med magen i 15 minuter men fortfarande inget alls! så vi satte igång en film och släckte lampan. och började vår busunge sätta fart igen. Så typisk. En riktig retsticka!


Kommentarer
Postat av: jane :P

skit i dom, du får det finaste man kan så vem fan bryr sig om dom :P? men förstår hur du känner hade inte några nya heller med Joyce förren den sprängdes samma dag som vattnet gick..dvs två dagar innan hon föddes :P

2009-05-12 @ 16:36:47
Postat av: Lina - Blivande mamma <3

Svar till Jane!: Jag vet! men dem har försvunnit nu? kanske bara var lite andra tänjningsstreck =P Men som sagt mitt barn är värt ALLT i världen! =) <3

2009-05-13 @ 17:20:54
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0