..........

Jonathan igår i min nya tröja
J -amen shit vad fet du ser ur i den tröjan
jag- Jaha, tack så himla mycket!
J- nej men jag menar inte tjock så, men att din mage har växt. jag blev bara så paff jag har inte sett att den har växt SÅ mycket.

Ibland tänker han inte sig för hur det låter :P härromdeagen fick jag ett sms i stil med
"jag mår illa när jag tänker på dig" oh vad gulligt då :P
dock fyllde han på med att han saknade mig så mkt så han fick ont i magen blabla...

Bebis rullar runder o trixar inne i magen. det är så roligt för nu kan man lägga en hand emot och tydligt känna de olika delarna på bebis som rör sig och antyda om det är en fot eller han och en rumpa som stöter emot och vrider på sig. myspys!

Kommentarer
Postat av: jane

hee vilken gullig man du har lina :D hee så e frassemed elelr ja hanvar det :P han sa nog exakt samma.. shit va stor du är, jag bara ehm jaha tack ? haa :P

2009-06-01 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0