Ett dilemma.

Jag har ett ganska stort dilemma. tycker jag... Det är nämnligen så att torsdag kväll 4/6 är det lärarsupe på skolan, jag har redan anmält mig men det kan ju ändras. Dock så är det besök på BB samma dag med föräldragruppen, och jag vill väldigt gärna gå på BÅDA sakerna men det går ju inte.. Jag kan verkligen inte bestämma mig. lärarsupen är en ones in a lifetime ungefär. Men det är ju BB besöket som är det jag ser mest fram emot av allt av träffarna..
Need help!

Idag har även två underliga saker som egentligen inte ska/får hända hänt. För ett tag sedan försvan hela vår projekt produkt. alltså en hel film vi har gjort. AL gjorde en ny och idag skulle vi göra om den till en film. helt BORTA. gick till it-boysen o bad om hjälp, dem kunde inget göra, den var förlorad. Vi berättade om vår förra film som AL som tur var hade skickat till vår handledare för att bevisa att vi faktiskt gjort en film från början. och som ett mirakel FUNKAR DEN. helt perfekt! liksom filmen vi gjorde först FUNKAR!! fattar ni att det FAKTISKT är ett MIRAKEL!?? helt sjukt :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

svar: ja verkligen, fast jag hade väldigt livliga och konstiga drömmar innan graviditeten med hehe :P



Svårt val, synd att det just ska hamna på samma dag. Vi fick aldrig besöka bb, hade varit skoj :).

Tur att ni fann filmen så att ni inte behöver börja om från början :)

2009-05-19 @ 19:59:12
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej, då har du ju lite smester att vila upp dig. Det är bara och njuta. Ja, hoppas du inte får foglossning eller vätska i kroppen.



BB kan du ju gå på en annan gång. Jag har aldrig varit där och tittat. Har bara varit där när Aaliyah och Mike skulle födas. Hade nog gått på lärarsupe. Det är bara och ta allt som det kommer:)Vissa föder ju hemma:) kram

2009-05-19 @ 22:01:48
URL: http://kitoko.blogg.se/
Postat av: Frida

Okej, då har du ju lite smester att vila upp dig. Det är bara och njuta. Ja, hoppas du inte får foglossning eller vätska i kroppen. Med Aaliyah hade jag foglossning och Mike vätska i kroppen.



BB kan du ju gå på en annan gång. Jag har aldrig varit där och tittat. Har bara varit där när Aaliyah och Mike skulle födas. Hade nog gått på lärarsupe. Det är bara och ta allt som det kommer:)Vissa föder ju hemma:) kram

2009-05-19 @ 22:02:24
URL: http://kitoko.blogg.se/
Postat av: jane:P

bb träffen kan man gå är man vill ? det finns såna tider för såna bb saker :P hee

2009-05-21 @ 17:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0