ett inlägg.

passar på att kasta in ett inlägg nu på morgonen. fick reda på igår att jag hade ytterligare ett arbete och ett prov jag ska ha idag. buuhuu!

ikväll ska älskling ut med jobbet. Jag åker hem o packar ihop mina saker o så sedan åker jag nog hem till svärmor. imorgon är det ju ULLARED =D! vi satsat på att köra halv 6 så det blir uppstigning långt innan älskling imorgon vilket känns lite konstigt :P

Ska bli så mega kul att för första gången handla massa saker till bebis. dock vågar jag inte köra full ös på "ett kön" då man faktiskt aldrig vet om UL har "misstagit sig" så det får bli en del neutrala saker också, vilket faktiskt är väldigt fint.

Nej nu är det lite brottom. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jennie

whaat, vad är det för något? något jag också missat nu när jag aldrig går i skolan? :P

2009-05-28 @ 09:17:37
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0