exklusiv mat.

Min middag idag består av cola, burgare, pommes. gottgott! Proven idag gick nog bra! det kändes bra i alla fall sen får vi se :) Bebis var heelt gaaalen när jag skrev prov. hehe. Har så fruktansvärt ont i nacken fortfarande. fattar itne vad som har hänt börjar undra om det är en nerv eller något. har ju haft ont nu i 4 dagar o har masserat den varje kväll och försöker slappna av men det gör så jäkla ont ändå.. Blä!

imorgon är det tydligen nationella matte C.. Jag har för mitt eget bästa valt att ta emot ett ig i den kursen efterso matt jag inte har mått bra av den press som det satte på mig. dock måste jag tydligen gå dit och sätta ett Ig på provet annars får jag sträck, känns lagom kul ju!

Det innebär alltså ett prov imorgon också. och denna vecka åste jag lämna in religionsarbetet också. och helst naturkunskap arbetet. vilken härlig vecka va?! :P Men snart är det över! Och då ska jag njuta som aldrig förr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0