För snart ett år sedan..

Sjöng Jonathan högt för sin familj om att vi skulle få ett barn.. Då var det på skoj.. inte viste vi DÅ att 5 månader senare skulle jag bli gravid.. .På jonathans studentdag var vi såklart hemma hos honom och fira, efter liiiite för mkt sprit fick jonathan för sig att skriva en sång till mig och sjunga inför hela släkten. hur han kom på det har jag ingen aning om flr han är verkligen INTE den typen :) Iaf fick öven jag en shock då han sjöng något i stil med "vi ska ha trevligt inatt vi ska skaffa en bror, vi ska ha kul i söngen inatt vi ska få en mats"

Nu är det snart min tur att gå ut för trappan i min vita mössa och tjocka mage. Det hela är ju lite komiskt nu nä jag tänker efter  :)


Men oooh vad snygg min man är!!!! vill bara äta upp honom :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha. Gud vad kul. Härlig historia:D

2009-05-15 @ 21:47:35
URL: http://maddoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0