Grattis till vår dag! :)

Jag önskar alla mammor (och blivande) en fantastisk dag i den strålande solen :)

Ullared var trevligt! jag blev inte av med så mycket pengar jag först trodde. (vågade knappt gå och betala) men nu är ALLT som behövs fixat till bebis :) Är så himla glad för det! När jag kom dit och såg madrass o täcke o sådant kom jag på att jag inte alls hade skänkt en tanke på det innan! haha. Så mycket man missar, men man blir bara klokare för varje dag :) halv 6 lämnade vi hemmet. var framme halv 9 då det blev en del kissepauser o matpauser på vägen upp. vi gick inne i affären i 11 timmar!!! Men jag överlevde :D!!! med två fikapauser och mååånga toabesök! Jag blev lite besviken på kläderna tyvärr var inte alls mycket till bebisar. i storlekarna 68 och uppåt var det MASSOR! men köpte lite 50,56,62 så man har lite av varje, inte så mkt 50 dock, (jag förväntar mig en bigbaby) haha.

När vi väl var hemma sedan var jag trööööööööööööttt! Igår var vi hos jonathans mormor o morfar klockan 10. då hade alla syskonen och respektive samlats, vår bröllopsgåva till dem va rnämnligen att rensa hela trädgården till dem och det har inte blivit gjort på 10 år. slit o släp o stånk värme och vind. Men klart blev det och mör var man efteråt :) under tiden han vi fika två gånger och även grilla.. åkte hem vid 5 tiden o duschade och han vila i 30 minuter sen skulle vi till min syster o peter o käka mat.. var där vid 7 tiden. hade sjuuuuuuuuuuukt kul. Jag blev fnittrig på alkoholfri cider! Jag är ingen dålig förlorare i alla fall :)

klockan 12 höll jag på o somna så då körde vi hem. Så efter en fullspeckad helg med full fart hela tiden förtjänar jag VILA! idag är jag hundvakt medans mor o far är på ikea. ska få färdigt det sista arbetet o mysa med vovven o käka glass i solen och vila.

Tyvärr hade jag inte kamera med mig så det har inte blivit några bilder alls. sakerna jag köpte kan jag ju inte heller visa för då avslöjar jag nog ganska snabbt könet! :) köpte förresten två underbart fina guldtavlor till vardagsrummet. love them!




Kommentarer
Postat av: Tusse

Sjukt kul hade vi :) Får vi göra om...

2009-06-01 @ 15:34:41
URL: http://Tussefjollan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0