gravid?

Jag känner mig bara mer och mer Gravid. Om man kan uttrycka sig så :) Jag har ett ständigt tryck upp mot revbenen vilket medför jobbig andning i slutändan! Helst tycker bebis att jag ska sitta spikrak i ryggen så den får så mycket plats som möjligt. Idag har bebis även lyckats komma till en öm punkt  nere i vänster sida och när den når punkten blir det en snabb strålande smärta i en sekund. Vad pysslar du med där inne bebis :)?

Jag skulle helst gå o lägga mig o vila och bli människa igen men nej serni det går inte för jag får skylla mig själv som sitter med alla läxor i sista stund! dumma dumma MIG!
Så sitter i soffan med datorn i knät o skriver för fullt på arbeten och blir då och då påmind om att jag är gravid och bh lös idag när jag läcker genom tröjan. mums!

seminarium - trafficking
ekologisk odling - miljö
psykologiarbetet SEEENT
elkontakt
nkarbete
jävla artiklarna!

Ja det är väl dessa saker jag har kvar! mina sista inlämningar innan friheten? Kommer säkert komma på fler men blir jag av med dessa helst idag kommer jag bli en mycket lycklig människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0