Helg imorgon.

Igår fick provade jag på att måla taket i klädkammaren, Mest för att det inte gör något om det ser dåligt ut där inne. slutsattsen blev att det inte är en av mina dolda talanger.

 Vad skönt förresten att få prata av sig o ventliera lite idag! Och mjukglass på det satt fint!

Igår terroriserade jonathan mig när vi duschade tillsammans. Han poängterade mina förändringar. Det vill säga: han klappa mig under hakan, daska mig på gumpen, tog tag i mina love handles och satte gäddhänget i gung. Tur för honom att jag var på bra humör igår och tog allt med en nypa salt och började kärleksbråka :D

Jennie lurade mig provet var inte alls idag utan nästa tisdag. Men då har jag ju för kanske första gången i mitt liv börjat plugga på något mer än en vecka innan =p

Nu ska jag läsa lite bloggar.

just det. Ps. Lisa är ** =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

lisa är .. Bäst!

2009-05-07 @ 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0