Helgen.

Jag är aldrig så aktiv under helgen som ni kanske har märkt! =)

I lördags var vi och firade jontes kusin. Igår var vi i lägenheten sedan åkte vi o hälsa på hans farmor o farfar o fikade och fick ett tv bord :)

Älsklingen har nyss kört till jobbet o jag kan inte sova så satte mig här :)

Far kommer o hämtar mig om en timme ca.

Det börjar arta sig nu i lägenheten ska ni veta :) vi har färg o tapeter o golv. Köket kommer hemkört i veckan och vi har typ kommit fram till hur vi vill ha kaklet i badrummet. Har även fått olika offerter så nu är det dags o bestämma vem som ska göra plattsättningen. Det är dessutom redo att målas o läggas golv i både klädkammaren o sovrummet så där är snart färdigt :) (det är det iofs i tvrummet också men det väntar vi med till sist)

Nu återstår det att köpa träbänk till köket och bestämma vad vi ska ha för kakel där.
Vi ska även in till Malmö idag och köpa, om det finns kvar, badrumsmöblerna och förhoppningsvis kakel, även klinkers till hallen. Sen är allt finito i belive =D

Slänger in en gammal magbild- Tror den är från någon gång mellan vecka 17-19.
Kommer ihåg att jag tyckte magen var super stor då! o va jätte stolt, haha! Inget jämnfört med nu. Kastar in en jämförande bild sen när jag kommer hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0