Hemma.. irritation..

Idag är jag hemma. jag ska bannemig sätta mig ner och göra ALLT som behövs. Jag har mått skit i helgen eftersom jag har skjutit upp massa viktigt skolarbete och istället varit i lägenheten, jag har helt enkelt prioriterat för stunden och inte det bästa överlag! Jag somnade TOLV igår (typ rekord för mig sedan jag blev gravid) Jag har bara legat o grubblat och varit nervös o ledsen för att jag har så mkt kvar och studenten är så nära!

Glömde nämna igår att när vi kom till lägenheten höll jag på att få ett nervsamanbrott. Där finns ett vist företag som ska fixa vårt badrum, kakling o sådant som vi själva inte vågar oss på. igår kom det en person därifrån och denna person hade sin 7 åriga unge med sig.. VILKET STÖRMOMENT! Det ska gå LÅNGT för att jag ska känna så men jag ville ärligt talat strypa ungen!! det är ungar som DEN som får tvekande människor att avstå barn!!! när dem hade gått gick jag in till jonathan som höll på o lägga golv, la mig ner  på golvet och var SÅÅ nära tårarna, jag vet inte vad som hände men min irritationsnivå steg till max och jag ville bara gråta för att få ut mina känslor för det där barnet!!

Så ska ni anlita plattsättare så hör av er till mig så ska jag berätta vem ni INTE ska ta!! BARA massa klydd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0