klänning.

Denna klänning hittade jag precis på bubbleroom för 149 kr. Eftersom att jag inte har någon studentklänning än o jag är rätt desperat o provar vad som helst tyckte jag att 149 kr var helt jävla suveränt och skulle den sitta bra o passa så kan man verkligen påstå att jag har gjort mitt livs fynd :)

klickade även hem ett par gina.jenas-leggins. Sådana som alla andra har? jajamen! men det finns ju en anledning till att alla har dem, FÖR DEM ÄR SNYGGA. dessutom är det inte så lätt för mig som är gravid o tjock att hitta något som är användbart så får ju helt enkelt passa på att fynda när jag kan!

Jag får ångest när jag klickar hem kläder från nätet. mest för att hag typ aldrig blir nöjd, men jag hoppas på det denna gången. men jag vill spara alla mina pengar till Ullared för jag vill ju att mitt hjärta i magen ska få MASSSVIIISS med kläder. men bebis ska nog få så det räcker ändå :)


Just det, kanske ska lägga ut en bild på klänningen också!


nähä???!!?!?! bilden vill inte komma upp. får kolla upp det o fixa det senare. nu måste jag på toa för pinkar snart på mig, bebis sparkar mig nästan under brösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0