long time.

ja asså jag ska säga er att när jag väl sätter mig vid datorn försvinner ALL lust att blogga. om kvällar on ätter ligger jag vaken o tänker ut massa saker jag vill dela med mig, men nu är det så mkt att jag inte ens orkar börja någonstans o skriva inlägg om det..

Kanske ska uppdatera er lite sådär småsnabbt om vad som sker i livet.
Jag har slutat sova. bebis tycker inte om det och bestämmer sig för att sparka mig i sidorna och hoppa på min urinblåsa dessutom svettas jag som en apa och jonathan snarkar o är förkyld så HEJDÅ jävla sömn... men är superwoman, behöver ingen sömn, hmp.

Igår gjorde den pappajonathan stolt. stora långdragna sparkar på mamma, OJ så glad jonathan blev av att få se sådana tydliga, innan har han mest beskådat små rörelser men igår var det big action och bebis blev nog stol över pappas smekningar o pussar o prat med magen så det var fullt ös ett bra tag. FY FAN VAD JAG ÄLSKAR ER!! 

lägenheten går framåt och efter några veckors slit i en jävla klädkammare börjar jag äntligen se ett slut på tapeten so jag har fått så o skrubba bort med hjläp av en disksvamp.. wooohoo!! väggar börjar ta form o snart är det nog dags att måla o köpa kök. JIPPIE!!

läxorna är fler än vanligt och i sin vanliga ordning har jag ingen struktur på det och undrar hur i helvete jag ska överleva denna lilla månad som återstår innan betygen sätts och därmed FRI SOM EN FÅGEL!

jag längtar så jävla mkt efter bebisen och vill ha den i min famn nu och inte om en evighet (som det känns som)

solen skiner o jag spenderar tiden med jonte därför så har jag inte tid att sitta här. dessutom flyttar mina föräldrar imorgon och jag har ju faktiskt ett rum här så får åka hem o packa ihop mina saker lite :)

så det ska jag göra nu! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0