Något roligt.

ja jag vill faktiskt dela med mig av en rolig händelse från igår. eller snarare lite smått pinsam, men jag får skylle på gravhormoner.

Jag skulle i alla fall beställa en hamburgare med grovt bröd. men jag kunde för min värld inte komma ihåg vad detta bröd heter.

kassörska- något annat?
Lina- ja asså på mcfesten, jag ska ha ett sånt, ooh vad heter det?
Kassörska- *kollar frågande*
Lina- Ja du vet ett sånt annorlunda bröd.
kassörska- mummlar något.
Lina- Ja precis!
Kassörska- då tar det bara lite tid för det glutenfria brödet.
Lina- VA??! Glutenfria?
Lina- ehm just det, fullkornsbröd! Det var det jag menade.

aja, tillslut fick jag iallafall en hamburgare med fullkornsbröd. lite smått genant att tappa ord sådär på något så enkelt. lite skamsen bad jag om ursäkt för mitt besvär o fick min mat o gick.

Kom nyss på att det inte alls va lika roligt när jag skrev det här som det var att uppleva det. menmen =)

Kommentarer
Postat av: josefine

hehe ibland står det still i huvudet, men du kom på det tillslut :)

2009-05-06 @ 09:52:18
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0