Onsdag.

Tack till er 4 som svarade igår! även om jag hade hoppats på några fler så hjälpte ni mig super mycket! Blev nästan klar med mitt arbete :)

Igår var det som sagt föräldraträff. vi drog även igår över med en halvtimme. Jag var super sugen på fika igår och varje gång är det ett par som tar med sig det. så äter vi det i mitten o tar paus o så sitter alla vi kvinnor o suktar efter det! :) Men igår kom inte det paret som skulle ordna fikan så det blev ingen!!! =( Jag blev jätte deprimerad och det var inte alls lika kul igår, (helt säker på att det har med kakorna o göra, haha. och möjligtvis det konstiga vädret) så det blev nästan lite långtråkigt utan fika.
Men min fina fina älskling var extra gullig igår. Så när vi kom hem gjorde han chokladbullar till mig som jag fick äta samt en kopp kaffe innan sängen :) Min ängel!

han kved dessutom hela dagen igår och var helt svullen på benet o kunde inte förstå var detta "bränmärke" kom ifrån. Men när vi skulle gå och lägga oss hittade vi boven. en humla i sängen!!

igår pratade vi om bebis i sängen vs sin egna. tänk att bebisen har legat inne i mammas mage i 9 månader, varje dag hört betryggande hjärtslag, tarmarna prata, och mammas lugnande röst. och så kommer den ut och rätt som det är får den ligga kall och ensam i sin säng i fullkomlig tystnad. och folk förvånas över varför deras barn skriker i sängen? Nej vår älskling ska definitivt ligga i sängen med oss på natten och få vara så nära den vill oss hela dagen lång! Aldrig ska mitt barn behöva känna sig ensam!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0