OPS! gravklant...

Ja jag börjar vänja mig vid min klantighet :) Jag hällde precis ut en kopp kaffe i min dator.. En sån typisk sak jag lika gärna hade kunnat bryta ihop o böla för men nehe, tydligen är jag i bra sinnesstämning för tillfället så jag tog det hela väldigt lugnt, var mest glad att det inte kom kaffe på mormors dator för då hade det blivit liv i luckan! :P
Just det, jag spillde kaffe över lisas läxpapper så förtillfället har hennes värld gått under!
Antar att jag bör bekymra mig om det börjar luktar bränt kaffe från datorn?

Tusan också! Jag som började få upp riktigt bra fart på skrivandet...

jag blir så jävla arg på grannen här hos mormor. han har också en pudel och kan rätt som det är gå in i vår trädgård och ställa sig vid vårt uterummet o titta på när hans hund skiter på vår gräsmatta Hur jävla störd är man inte då?? inte alla i hagen helt enkelt.  (bara en liten parantes)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0