säämst.

på att blogga är jag för tillfället, för jág har inte tid. Nu dock sitter jag hos mamm o väntar på att skolan ska börja om en timme. sitter o delar en bulle med kiddan =)

idag flyttar vi.. spännande. känner inte att jag har något direkt hem än :P haha
igår fick jag ÄNTLIGEN färdigt klädkammaren, jag gav mig fan på det och jävlaride va jag skurbbade väggarna, är vädligt öm i handleden idag...

Mina gravhormoner måste spöka med mig BIGTIME! i morse vaknad e jag upp med en sjuk tanke. "hmm, undra hur många nyckelpigor man måste äta innan man blir mätt??" jag menar, hur normalt är det egentligen?

jag lovar att slänga in lite bilder snart till er. förtår att min blogg  SUUUGER väldigt mkt nuförtiden,. LOVARLOVAR att bättre mig!

Kommentarer
Postat av: lisa

vadå ser? han ÄR stor o fet :P

2009-05-04 @ 14:52:24
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0