Samma anda idag

seminarium - trafficking
ekologisk odling - miljö
psykologiarbetet SEEENT
elkontakt
nkarbete
jävla artiklarna!  (hälften klart på båda) haha

Idag får jag köra i samma andra. Ska ner o köpa jordgubbar klockan 10 sen så ska jag ha full fokus hela dagen. Ikväll är det föräldraträff =) Älsklingen var kass igår men det var lite bättre idag, får se hur han mår ikväll annars får jag väll traska dit själv, men jag överlever nog :) Nästa gång är det BB besök :D ja jag har bestämt mig för det, och slopar supen, tråkigt kanske men jag orkar ändå inte så mkt och har ingen klänning, blablabla.

Nu är det två dagar kvar. onsdag och torsdag. Detta är sista veckan att lämna in saker. Sen är det SLUT liksom! helt sjukt :) sen kan man bara glida den sista veckan och på onsdag nästa vecka sätter jag min fot i skolan för "sista" gången innan studenten. Helt lovely! Jag har nog inte förstått det än!

81 dagar kvar till BF. har alltså gått 19 dagar sen 100 dagar vilket kändes som igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0