Släktkalas.

Ja idag är det kalas. Tyvärr ska jonathan inte med :( Men jag får överleva :) Detta kommer nog bli första gången min släkt får se magen, eller? har ju inte träffat dem på Eeeviigheter känns det som...

Nu ligger jag i sängen o har precis ätit macka o flingor o kollat på film med lillasyster. Jag sov hemma inatt, blev så sent igår och ibland behöver jag få sträcka ut mig o sova ordentligt. Men det är alltid jobbigt att sova utan jonathan, men då försöker jag längta istället för att sakna :)

Igår blev det inte ens fredagsgodis. hör o häpna?

Jag kommer INGENSTANS med mitt psykologiarbete som ska handla om psykiska störningar, är det NÅGON som har tips på infallsvinkel, något som är extra intressant, eller gärna en frågeställning! Detta ska vara klart på lördag o jag börjar få panik.

Baby är o besiktigar bilen nu så får höra med han sen om jag kan göra lita nytta i lägenheten idag..


Vad tycks om min nya design då :)?


Kommentarer
Postat av: Emma

Designen vart skit snygg!

Vem har fixat det? (A)

2009-05-16 @ 08:52:54
URL: http://emmaebba.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: Det kommer du vara, när du minst anar det står du själv och räknar dom få dagarna kvar till bebis :) För sista tiden går fort, nu tycker jag det går långsamt bara för att det är så få dagar kvar.



Det blev jättefint på bloggen :)

2009-05-16 @ 15:10:45
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg design, riktigt vååårig :D

2009-05-17 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0