Woow!

Idag gjorde min lärare en hjälteinsatts. typ! :D Skulle skirva naturkunskaps prov. det SISTA någonsin! jag skulle göra det skrftligt. jag fick sitta i samma rum som han hade muntligt prov med två andra. Deras muntliga var samma som mitt skriftliga, alltså fick jag sitta och lyssna på svaren till mina frågor?? :D (han gjorde detta medvetet, hur hopplös är jag då:P?) Han gick inte igenom alla frågor dock och vissa av dem på pappert kunde jag inte. Så jag valde att få göra det muntligt istället. och jag kan med handen på hjärtat säga att jag INTE förtjänade ett G, men han i princip gav mig svaren och lät mig säga det med andra ord! vilken ängel va?

nu äterstår det bara den där labben som ska göras så fort jag kommer hem, och ett arbete som ska lämnas in om miljömål 13. det har jag redan skrivit en sida på och han sa att jag bara skulle lämna in det jag har skrivet helt enkelt. Så i princip är jag FRI! Jag vet inte hur jag ska kunna dela med mig av denna underbara känsla, men UNDERBART är det verkligen. ingen mer press!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0