ÄTNLIGEN!

Äntligen, ÄNTLIGEN! är kusinen kommen, nästan 2 veckor efter BF. Melker har fått en jämnårig kusin och det är en POJKE! Herregud så skoj dem kommer ha det i sin uppväxt, jag hoppas verkligen att dem kommer ha bra kontakt o ha varandra som trygghet när det är dags för dagis o skola och sådant.
Jag blev helt överlycklig när vi fick en bild skicad igår. Jag började genast tänka tillbaka på Melkers födelse och OOOOJ vad jag önskar att man kunde dra tillbaka tiden så jag fick uppleva födseln Om och om och om igen! Jag är så lycklig att jag har fått en så bra känsla från födseln, det kommer hjälpa inför ett syskon, då vet jag vad det är för underbart jag har att se fram emot!


Inget kommer någonsin slå denna upplevelse (om det blir ett syskon kommer det dela 1a plats givetvis..) Detta är utan tveka den mest underbara stund i mitt liv. Va det verkligen 3 månader sedan jag låg där? Är det min pyttelilla son som har blivit stor pojke nu och gör diverse framsteg varje dag.? Tänk att just Vi fick bli välsignade med ett litet barn, och inte vilket barn som helt utan MELKER. Något gott måste jag ha gjort för att förtjäna denna underbara lilla människa. Ni som inte är föräldrar kan verkligen inte förstå, ni kan tycka oh vad gulligt puttinuttigt, men det är så mer än bara gulligt, det är helt jävla fantastiskt! Ni anar inte hur det är att vakna upp och mötas av ett STOOORT leende, att lägga sitt barn i sin famn och se hur det tryggt somnar in och litar blindt på sina föräldrar, att få upp sitt barn på bröstet första gången, dessa miljoner känslor om inte går att placera för dem är så nya, så främmande, så fyllda med ändlös kravlös Kärlek! Det bästa val jag har gjort i mitt liv var att bli mamma. Mitt liv har aldig varit så meningsfullt! ♥


Kommentarer
Postat av: Carolin

Di é fantastiskt att va mamma! Går ente o beskriva men fantastiskt é di för di é värt att göra om o om igen =)

2009-11-09 @ 14:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0