Blodigt inlägg.

FY FAN JÄVLA HELVETE VAD JAG HATAR MENS!!! DET KAN TA O STOPPA UPP SIG NÅÅGON STANS JAG VILL INTE HAAA!!!!!!!!!

Inte nog med att man har ont
, svullen mage så man ser gravid ut och är på dligt humör. Inatt hade jag den stora äran att vakna klockan 5. Var det Melker som var hungrig? Nej, han sov som den prins han är <3! Jag vaknade av att jag kände hur det forsade av mig. Kastade mig ur sängen och kutade in på toa, det rann o rann ner längst benen, jävla bra funktion på den bindjäveln!! Fick ställa mig o duscha och även duscha golvet.

När jag kom in i sovrummet var det som jag misstänkte, jag hade blödit ner min nya säng madrass :( La en handduk i sängen och försökte somna om, kunde jag det? Nej minsann, jag låg och var skit irriterad o svor för mig själv, låg o lyssnade på Stig som hade fått fnatt i buren. Tänkte att mens är en jävla uppfinning, det är något man borde ha när man vill bli gravid annars hade man kunnat strunta i det. Låg o försökte komma på någon bra uppfinning, det gick ju inte så bra. Låg o störde mig på att jag låg o tänkte där för mig själv när jag egentligen borde sova.

Kl 7 skulle jag stiga upp och vara hundvakt, nog fan hinner jag somna lagom till halv 7. Hur jävla kul är det? Så lagom trött är jag! Fredag den 13 har börjat som en skit dag, får se hur det slutar :( ...

PS!! DAGS FÖR NY DESIGN LISA!????!!! =) =) =) =)!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: LISA

JAAAG VEET :)

2009-11-13 @ 10:47:52
URL: http://fisalisa.devote.se
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

fixa i helgen? vill ha höstig/vintrig blogg :)

2009-11-13 @ 11:12:43
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Jasmine"jasse"

Usch vad jobbigt! Jag blödde först 2 veckor efter min förlossning sen va de uppehåll en vecka sen kom fan ta mi mensen tillbaka, ovanligt snabbt har jag hört:)

Så söt er lille Melker är, hur gammal är han? Måste va jämngammal med Min Caspian, 090807 är han född!

2009-11-16 @ 11:23:02
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Oj vad tidigt, då måste avslagen försvunnit väldigt fort. Ja melker är född 090811 :)

2009-11-16 @ 11:54:25
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0