Fars dag.

Ja Jenny jag ska försöka bli bättre på den punkten :) Jag har egentligen helt galet mycket att skriva om varje dag men Melker tillåter mig aldrig att skriva ett helt inlägg :p

Idag är det Jonathans första farsdag. Melker hade köpt en bricka med "pappa" ingraverat och tre lotter. :)

Är hemma hos mamma nu Jonte och pappa är i Tomelilla och ska hämta bord så vi äntligen får ett köksbord. Undertiden åker jag och mamma o handlar lite :)

På tisdag ska jag vaccinera mig. Ja det är genom tänkt och Jo man kan dö om man inte tar det. Jag är inte i någon riskgrupp kanske med min värdefulla lilla son hade inte haft en chans om han hade drabbats så därför finns det inga tvekningar om den saken. När man får barn värderar man allt helt annorlunda, man helt ärligt totalt skiter i vad som händer med en själv, bara ens barn är så säker som möjligt.

På tisdag ska jag även träffa mammorna.

På onsdag ska bebis få sina 3 månaders vaccin sprutor :( blää-.

Torsdag är det återträff med föräldragruppen men vi vet ju redan hur det har gott för alla.  =) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu överdrev du väl lite va?! Om dom små får influensan innebär det inte att dom dör, däremot är risken stor att man behöver läggas in men det är ju inte detsamma som att dö!!!

2009-11-08 @ 23:58:50
Postat av: Carolin

Ja har valt att ente vaccinera majj men när min påg får förfrågan om han vill ska vi vaccinera han så han kummer va skyddad även om ente vi é di!

2009-11-09 @ 08:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0