mord,pedofil,sudan

Läste nyss en artikel om en 16 årig flicka i suddan som fått 50 piskrapp för att hennes kjol bara gick till knäna. Jag känner sån äcklan över sådant! Är detta verkligen 2009? hur fan kan sånt få hända? hur fan kan folk fortfarande svälta medans andra köper väskor för 100 000kr? hur fan kan små bebisar dö av undernäring och törst? hur fan kan en 3åring tvingas bo ute på gatan? hur fan kan vi låta det vara så? Det gör mig verkligen ARG! är det inte NÅGON som kan göra något.

Något jag har tänkt mycket på på sistonde är pedofiler. Jag hatar pedofiler mer än mördare! Jag har alltid kännt en stor avsky för alla pedofiler, men jag han Ändå alltid varit emot dödsstraff, men som nybliven mamma till en oskyldig liten underbar son så har jag ändrat uppfattning jag har ju alltid hatat pedofiler men som mamma har jag börjat hata ännu starkare. Asså ni anar inte tankarna jag får och bilderna jag får i huvudet när jag tänket på vad jag hade gjort om jag hade haft en pedofil framför mig, asså ni fattar nog inte hur jävla förbannad jag kan bli av att ens tänka på det just nu.. Jag hade hugt av både det ena och det andra och jag hade fanimag helvete heller inte kännt någon jävla ånger!! ALDRIG! mer mer mer, DÖDA! (jepp ni förstår nog)

Men asså bara tanken på att äckliga jävla sviniga gubbäcklen kan antasta en BEBIS, ett spädbarn, eller barn överhuvudtaget, DET ÄR FAN KANPPT FYSISKT MÖJLIGT, men dem får det att gå och den tanken får mig att kunna begå hemska hemska saker. Jag har alltid sagt att jag nog aldrig hade kunnat döda någon, inte ens i självförsvar för det känns så sjukt och långt borta. men jag har ändrat mig!!!

Jag vet inte varför jag skriver detta, jag blir bara upprörd. Men jag kände bara att jag behövde få ur mig det och kanske få lite respons.


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Håller med dig till viss del här Lina. Men dödsstraff, tycker jag alla borde införa o ist ta till med tortyr, att få dessa människor lida lika mkt fom offrena gjort eller deras annhöriga. Dödsstraff är för lidringt..

2009-11-28 @ 21:46:21
URL: http://yoedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0