slut pratat om vaccinet.

Ja anonym (viktoria) jag kanske "överdrev" men barn har högre risk för att drabbas och jag tänker inte ta den risken. Imorgon tar jag en spruta och så är det över. punkt slut :)

Funderar på att dra till en djuraffär idag och spana lite. Jag o Jonte pratar om att skaffa ett husdjur ;) hahaha. Jonte vill ha en leguan, en ödla, en iller. Kommer inte på frågan säger jag. Inget reptilaktigt och ingen sån sliskig sak som tar sig in o ut överallt.

Vad tror ni det är jag ska kolla efter?

(ni som redan vet får inte gissa)

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra val! Folk tror att man ska ta det för att inte dö, men det är inte det som det handlar om. Staten vill massvaccinera på grund av att det inte ska bli för stor spridning så det inte blir en epidemi (eller hur det stavas) för det är DÅ det blir farligt. Kollar man vad som finns i vaccinet så är det inga ämnen som inte finns i alla andra vaccin vi får genom hela livet. Vaccinet vi får mot polio som små barn, har ännu värre biverkningar men alla tar den ändå..

2009-11-09 @ 15:25:27
Postat av: Carro

Bra val! Folk tror att man ska ta det för att inte dö, men det är inte det som det handlar om. Staten vill massvaccinera på grund av att det inte ska bli för stor spridning så det inte blir en epidemi (eller hur det stavas) för det är DÅ det blir farligt. Kollar man vad som finns i vaccinet så är det inga ämnen som inte finns i alla andra vaccin vi får genom hela livet. Vaccinet vi får mot polio som små barn, har ännu värre biverkningar men alla tar den ändå..

2009-11-09 @ 15:25:47
Postat av: Victoria

Ja alla gör vi olika val och det får vi acceptera varandra för :) Reagerade bara på ditt uttryck att han skulle stryka med :p Jag har ju själv barn så det lät lite dramatiskt även om jag vet att man oroar sig till döds för sina barn.

2009-11-09 @ 16:10:38
Postat av: Emma

Jag tror du ska kolla efter en kanin, eller fiskar ;)

2009-11-09 @ 16:29:50
URL: http://emmiisz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0