Trevlig dag.

Lille älsklingen ligger i vagnen o sover, Jag har gått på stan idag så var melker och hälsade på sin mormor :) Jag köpte en vrål snygg imitation skinnjacka, so jag förstod den var det en ny modell dem hade inte packat upp dem o det fanns bara en av varje storlek så jag roffade åt mig en. Är dock ej säker på om dem har säljts innan? mkt möjligt :) Köpte även ett par glansiga byxleggins. Och ett par vantar till bebis!

Håret har kommit idag, det ska klippas till i bitar och så ska jag sätta på clips. gar bestämt mig för det. Jonte ska färga mitt hår ikväll om Melker tillåter :)!

Nyss hemkommen från bvc-träff melker var inte alls på bra humör, trött o hungrig i lite grinig., men det får man ju va ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0