Besiktning.

Gud vad jag är sämt på att svara på kommentarer, gör det sen..!

-halv 12 ska jag på Besktning, får helt enkelt se om jag går igenom ;) höhö
Det är alltså efterkontroll jag ska på nu efter födseln. Jag måååste börja äta järn, det vet jag hon kommer säga till mig, håller på o halvt svimma här några gånger om dagen..

Imorgon ska jag vara utan bebis sååååååååå oerhört olidligt länge! Han hämtas senast 1. kl 3 ska vi se teater i malmö, sedan äta på elysé o det tar en EVIGHET att äta där fan, det ska bli skoj, såklart! :) men ändå, bebis bebis bebis, tänk så händer det något o det tar ju tid o köra o tänk så saknar han sin mamma o vill till min famn, o jag kan inte trösta honom när han gråter. blablabla :( :(

Han kommer va i goda händer, men ändå! är ju min lille bebis, inte redo o lämna honom än egentligen.


Kommentarer
Postat av: Tusse

Lugn lillan. Jag kommer göra mitt allra bästa...

2009-10-09 @ 14:49:23
URL: http://tussefjollan.bloggplatsen.se/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Tack, jadå hon tycker kameran är riktigt intressant :)



Visst känns det jobbigt, men kommer inte lämna bort Olivia så mycket när jag helammar. Lär nog bli mer när hon äter annat. Bara vara borta som en timme och Jakob tar henne känns jobbigt haha :)

2009-10-09 @ 20:49:17
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0