det brinner.

Jag glömde ju nämna att jag höll på att elda ner mina föräldrars hus igår. När man har frivilliga barnvakter så passade jag på att ta mitt första bad på några månader, mysigt ska det va o massa ljus såklart :) 

när jag skulle slävka ljuset blossa det upp lite o jag fick panik o slängde vatten på det? höhö. PUFF sa det. hela väggen o tacket blev svartsotigt. det berättade jag dock inte utan tvättade fort som fan =p ljuset dock som hade gjort ett brännhål i hyllan kunde inte undvikas så fick snällt be om ursäkt :P 

Så kan det gå =D!

Kommentarer
Postat av: mamma

haha nu vet jag det:-)

2009-10-09 @ 15:11:03
Postat av: Anonym

kan ju tillägga att det var på MIN toalett också! :P

2009-10-09 @ 15:24:13
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0