Få presentkort!

Som jag skrev igår så blev jag medlem på GratisMode.se
Jag har kollat igenom sidan ordentligt idag och jag tycker det är jätte bra att alla faktiskt kan få en chans att samla ihop till ett presentkort. Det känns inte heller som en omöjlighet att få ihop dessa poäng som det gör på många av de andra gratissidorna.

Efter 550 poäng kan du ta ut ditt första presentkort och få 100 kr. samlar du upp till 850 poäng blir det istället värt 300 kr och samlar du hela 1600 poäng blir det värt 500 kr.

Du väljer själv vart du vill använda ditt presentkort. Förslagsvis på åhlens, h&m, kitesurfing, stadium, jysk, jc, dinsko, guldfynd, nelly, och många många fler..

Om du väljer att Registrerera dig nu får du 50 poäng direkt.



Kommentarer
Postat av: jessica

SV: heheh japp :)

2009-10-09 @ 00:45:52
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0