Lika som bär?

Jag skulle defintivt säga att Melker är Pappas son, Alltså att dem är lika som bär :)


far o son tittar på tv. mina älsklingar <3 <3

Melker verkligen älskar att titta på tv. Jag kan sätta honom i sittern vid tv:n och där sitter han läänge läänge utan att klaga och fastnar med blicken totalt. Någon gång har jag dock kommit på honom med att somna mitt i allt ;)
Men bra att veta om man behöver få lite städat eller ta en dusch så nöjer han med att sitta där o titta.

Edit: Såg nu att blomman i bakgrunden ser fruktansvärt ledsen ut, får väl ge den lite vatten =)

Kommentarer
Postat av: H

naaaaaaw hahahah, va fint ! båda lika morgontrötta :P

2009-10-21 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0