Sömnproblem.

Jag hatar att inte kunna sova. När Melker och Jonathan ligger och sover gott så ligger jag och grubblar, blir irriterad för att jag inte sover när jag kan, tänker att "nu har jag missat en halvtimmes värdefull sovtid, och nu en timme, två timmar.." det är stressande! när melker hade fått mat kl 3 inatt somnade han fint om men inte jag, låg klarvaken o funderade till och med på att gå upp och göra något.

Då, klockan 03.00 inatt kom jag på massa smarta saker, (ja faktiskt!) tänkte att gud, detta måste jag skriva om imorgon. Nu då? ja det är helt putsväck, kan verkligen inte komma på vad det var jag låg o grubbla på då. Jätte frustrerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0