Svar

Jag vet att jag skulle svara igår men ni var såååå dåliga på att ställa frågor så tänkte ge er lite mer tid. Men nu svarar jag på dem få frågor jag fick. Trodde att folk ville veta lite mer, privata stuff. meeeeen meeen :)

jennelie:
Hur många barn vill du ha i framtiden?
2-4 st kanske :)
När bestämde du dig för att du ville bli en ung mamma? Jag har alltid älskat barn och varit lite "lillgammal", viste nog redan när jag var 13-14 att jag skulle/ville vara en ung mamma.
Vad vill du arbeta med efter mammaledigheten? Jag är inte kräsen, tar det som dyker upp. men hade varit kul o jobba i affär (kläder) eller liknande.

Johanna:
Vad är hela melkers namn ?
Melker Emil Olofsson

Josefine- mamma till Olivia:
1. Om det hade blivit en tjej, vad för tjejnamn hade ni tänkt ha då?
Då hade det troligtvis blivit en liten Svea :)
2. Efter förlossningen, kunde du tänka dig att föda barn igen eller ville du aldrig mer sätta din fot på en förlossning :)? Under förlossningen sa jag till Jonathan att "folk är dumma i huvudet som skaffar fler barn" HAHA! nu läääääääääängtar jag redan efter nästa magiska upplevelse. så, JA jag vill absolut ha fler barn!
3. Hur söver ni Melker bäst? att vagga honom lite, gäran stående, nynna lite och "hyssha" honom i dämpat ljus.

al:
hur ska jag göra för att sluta sakna dig?
Sluta inte :) jag tycker vi råder bot på det genom att träffas :)? Vi ses ju imorgon =D!

Anonym:
Vad har du för barnvagn?
Jag har en brio, vet ej vad den heter? Men jag jobbar på att införskaffa Brio Sing!
Hur mycket får du ut i föräldrapenning? Eftersom att jag kom direkt från skolbänken och ej han jobba så har jag det lägsta beloppet. Hur mycket man får ut beror på hur många dagar man väljer att plocka ut i månaden och om dem är hela eller halva. Men vi klarar oss bra :)

Kommentarer
Postat av: al

VÄRLDENS BÄSTA SVAR!!!!!

2009-10-17 @ 17:20:01
Postat av: Sofie

Hur gammal är du? :)

2009-10-17 @ 20:44:05
Postat av: Anonym

Jag har en Brio sing och jag kan säga att det finns bättre vagnar. Den är lättkörd men tar mycket plats både ihopfälld och när man kör.

2009-10-18 @ 16:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0