Ullared..

Oj vad jag vill dit! sist låg ju lilleman i magen fortfarande och då var det lagom tungt att gå runder där =P

Problemet är ju att man spenderar så satans mkt pengar där, så får spara ihop lite och åka dit med någon frivillig som hittar och vill köra, för jag gör då inte det :P

Hade tänkt hitta så många julklappar som möjligt där, hade varit så underbart att ha det överstökat!

Detta är ju Melkers första jul, han kommer vara alldeles för liten för att förstå innebörden med julen, men vad jag tänker på är julklappar, vad köper man till sin egna son liksom :P? och det känns nästan lite löjligt att slå in det själv för att sedan öppna det igen på julafton. Men samtidigt är det klart att jag vill köpa julklapp till honom.

Hur gör ni andra som har små barn ??


Kommentarer
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Har också funderat på jul och julklappar för Olivia. Men det blir nog att slå in dom och sedan så får vi öppna dom åt henne hehe.

2009-10-12 @ 14:57:13
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Tusse

Jag vill oxå till Ullared...

2009-10-12 @ 14:59:30
URL: http://tussefjollan.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Sätt in pengar på sparkonto och ge en lr 2 småsaker.

2009-10-13 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0