<3 ..

Idag var vi på bvc, lilla pojken börjar bli stoor gosse nu. 4560g :)

Idag var jag ifrån lilleman för första gången, det är ju på tiden att pappsen fick lite ensam tid med honom. Så jag och jennie träffades och det blev en 5 km promenad i slingan. MKT imponerad av mig själv kan jag berätta! så idag var jag ifrån min lilla älskling i TRE timmar. det är en evighet faktiskt. var undebart att höra mina prinsar komma in genom dörren o få känna lukten av min bebis igen :) <3 DET är lycka det må ni tro!


Sån liten bebis skrutt han va där. Han har verkligen förändrats massor.


litenliten melker, <3


kan inte känna annat än kärlek och en enorm obeskrivlig lycka! <3

Kommentarer
Postat av: My

naawe

2009-09-17 @ 11:40:33
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0