bitter.

Idag känner jag mig bitter, varför? Jo för att jag inte är miljonär, överdrivet, men jag kunde väl haft ett par 10.000 o shoppa loss för efter att mat o blöjor o mekkekläder har betalats?

Jag har äntligen hittat en vagn som till och med jonathan gillar, Inte den jag visade bild på innan med tre hjul.. Dessutom är där just nu 1500kr rabatt på den. KANON! s vad är problemet? Jo detta är den absolut sämsta månaden att köpa vagn. denna månad måste bbvistelsen betalas, vi har DOPET, och jonathan får inte full lön utan en del FP.

Jag blir så arg på sådant, att inte saker bara kan gå ihopa. Men det gäller att proritera precis som med allt annat i livet och räkningar, mat, blöjor, kläder till melker och dopet går långt före min ytlighet att vilja ha en snygg o smidig vagn.

Jag vill inte heller vara bitter och jag släpper det snabbt när jag tänker på att jag har världens finaste och underbaraste son, vårt lilla mirakel som är det bästa som har hänt oss, jag och jonathan har även hittat varandra "på nytt" och vi är mer nära varandra än någonsin. Mina kära föräldrar har även sett till att ge mig ett litet extrajobb om dagarna.

Jag ÄR tacksam för mitt liv.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut bilder på dopkorten som du pysslat med :D ??

2009-09-28 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0