God morgon.

Jag har insett att det finns sjukt mkt saker jag vill ha/önskar mig och att det är alldeles för länge till julafton eller min födelsedag för att kunna önska sig något..

Igår satt jag uppe ganska sent, fastnade totalt i dop planering,. tycker sånt är super kul och längtar tills jag kan få göra inbjudningar :) ska bli sjukt kul att pyssla lite. Så idag ska jag ringa kyrkan o kolla plats, kan tänka mig att det är någon månads väntetid, vill ju ha dopet själv också och inte med andra! 

jag har funderat på det vackrast och himlen i min famn som låtar, har spelat dem för Melker och sjungt med och han verkar helt klart gilla himlen i min famn bäst =p Den låten verkar nästan sövande för honom.

Jag vill gärna ge någon gåva till faddrarna, något som relaterar till M<3 såklart, några förslag? Har lite själv på lager..

Idag är jonathans första jobbdag efter 5 veckors ledighet, så vi får se vad jag och melker fördriver tiden med idag. Men ganska mysigt också att bara vara vi två :)

Sitter just nu i sängen och han ligger o sover så sött brevid. egentligen borde jag väl ta vara på den här tiden till något vettigare så som att sova eller duscha eller annat, men datorn är ett beroende, så är det bara. haha.


Finns ju ingen sötare!


Kommentarer
Postat av: Tusse

I morron kommer moster o hälsar på :)

2009-09-07 @ 09:22:44
URL: http://Tussefjollan.bloggagratis.se
Postat av: Martina

så vacker han är. vad roligt att du uppdaterar mkt. är så spännande att föja er . puss på er

2009-09-07 @ 11:38:06
Postat av: Jessica

Tips på present till faddrarna : Ett inramat foto på vardera faddern ihop med barnet.

2009-09-10 @ 13:02:06
Postat av: Lina svarar:

JESSICA: tack för tipset, nu fick jag en jätte bra idé baserat på det :)!

2009-09-10 @ 14:47:41
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0