Helgen.

helgen har varit trevlig tycker jag :)

Fredagen bjöd inte på så mkt, jag och jonathan var otroligt trötta båda två och somnade nog innan 10.
Lördagen körde jag systrarna och mimmi till center syd. Det var trevligt :) hittade dopkläder, stövlar, börs med nitar, skitcool:D, skor o mössa till jonte, bruna "gubbabyxor" med hängslen till melker, SKITCOOOOLA! visar bilder sen. köpte också kuddar o filt till soffan, och gardiner till tvrum o sovrum

Jonte var och jagade med andy och deras pappa, så jag och melker mötte upp dem hos svärisarna och så blev vi bjudna på middag.

Igår körde jag och jonathan in till ikea. Det blev ett nytt soffbord, två små hyllor till tvrummet, cdhylla, skål, galge och servetter. När vi kom hem tog vi en promenad ner till koloniområdet där josef och evelina har köpt en koloni och hälsade på. super mysigt och jag och jonte ska kolla oss runt efter något kap. skönt att ha något till sommaren sen när man bor i en lägenhet på högsta våningen.

Efter vi varit där en stund gick vi hem till oss där även andy kom och kökde pizza. Ett trevligt avslut på en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0