Nu kom jag på!

Detta är inget intressant alls att läsa, jag måste bara få skriva det. Så läs inte vidare såvida du inte har tråkigt och vill fördriva tiden!

Igår köpte jag ett par jeansleggins på H&M. Eftersom att dem satt typ snortajt tänkte jag klippa upp gummibandet i midjan, så slipper man fettbulor. Så jag började sprätta, stavas det verkligen så?? :S Och insåg sen att gummibandet är fastsytt i själva tyget och gör ingen som helst nytta, varför sätter man i ett elastiskt gummi om man ändå ska sy fast den benhårt i hela byxan? fullständigt meningslöst! jag kan ju inte gärna sprätta upp hela byxan, då kanske dem ramlar av mig? Så jag får helt enkelt gå med mina fettbulor o tajta jeans som skär in i magen så man får kramp.

Dåligt h&m!


Kommentarer
Postat av: jane

du har ju nästan precis fått barn det tar tid innan kroppen är "normal" och ibland blir den inte ens det...

2009-09-13 @ 10:46:31
Postat av: Jenniennnieneineineie

Lilla stumpan, det är fan tur du har mig som vän, jag kan knepet har råkat ut för exakt samma problem, men efter ett halvår kom jag på hur man gör. Synd om dig nu blir du tvingad att umgås med mig en dag för att få reda på det mohahah!!

2009-09-13 @ 16:30:15
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv: Tacktack!

2009-09-13 @ 23:11:45
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0