D Day

Lite fjärilar i magen. Förväntan, spänning, oro. Men det kommer bli så bra :)
Igår satt vi och och kolla på filmer och läste böcker. Nu räknar jag ner timmarna. Jonathan slutar tidigare idag :)

Melker tog sina första riktiga kryptag igår! på sin 8 månaders dag. Vår Stora fina Älskade gosse! ♥

Igår städade vi som f*n, Det finns ingen bättre känsla än att komma hem till ett nystädat hem. Och jag har lagt plädar filtar och kuddar i sängen också så det blev lite mysigare. Och varje gång jag går in i storarummet blir jag så himla glad för att hyllorna har kommit upp med korten. Jag blev verkligen jätte nöjd och det är Så det ska kännas när man är Hemma. Lite förändringar till, sen trivs jag jätte bra. (om man bortser från att jag gärna hade haft 2 rum till) Ny soffa är nästa projekt men det får vänta ett bra tag känns det som. Mycket annat som är Prio ETT nu :)


Jontan för länge sedan. Skinnstället ska åka på någon gång till sedan ska hojjen säljas (det kan jag säga att jag är glad för, jag har ont i magen varje gång han åker iväg och kan inte slappna av förän han är hemma hel igen..) . Köpa?

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Nu får du snart avslöja! Är nyfiken :)

2010-04-12 @ 09:15:58
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Philippa - mamma till Therese

är också nyfiken... :P och ny soffa drömmer vi om här hemma med, men det får vänta ett tag till, som mamma uttryckte sig: vänta tills Tess spytt klart i den andra först :)

2010-04-12 @ 10:21:35
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0