Dagen.

Idag var det alltså en tripp till IKEA. Det var väldigt skönt att få gå i lugn och ro och kolla på allt man ville och bara ha sig själv att tänka på. Melker och Jonathan har haft en mysig dag själva. Det behövs ibland, att jag försvinner, så dem också får sin egna tid. Jag är nämnligen en sådan person som alltid "tar över" eller är först framme hos Melker när det är något. Jag försöker att ta ett steg tillbaka men jag tänker inte på det.

Det fick följa med en lampa, filtar, prydnaskuddar och stolstassar :) Och äntligen har jag fått upp hyllorna idag, jag har tjatat på Jonte länge nu så idag hände det äntligen. guuud så fint det blev, jätte nöjd är jag, och den nya lampan lyser upp korten på det finaste vi har. ♥





Guuud vad jag längtar till imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Chanel

Det blev väldigt fint med hyllorna! Ordet "Lycka",är det någon slags skylt eller är det klistrat på väggen? Verkligen fint!

2010-04-12 @ 00:08:06
URL: http://filippabrogren.blogg.se/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Jättefint det blev med fotona! :)



svar: Skönt att han tar vällingen :) Vi försöker ännu men hon diggar det inte. Vi har inte hunnit testa majsvälling så vi får se om det kanske går bättre. Vore så skönt med avlastning då man får amma så mycket, fler tänder just nu på G..

2010-04-17 @ 21:00:22
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0